torstai 23. lokakuuta 2014

Mindfuck. Kirjaimellisesti.

Mun epämääräinen hiljaisuus on jälleen tullut tiensä päähän.

On harvinaisen kiusallista istua julkisessa kulkuneuvossa, ja havahtua siihen, että vatsa kääntyy ylösalaisin typerän hymyn levitessä naamalle. Hymyn, joka tuskin jättää mitään arvailujen varaan.

Mä saan panoflashbackejä.

Tuntuu siltä että olisin vähintäänkin vajaa älynlahjoiltani ihan vain istuessani, sillä ajatukseni liitelevät harvinaisen helposti tilanteisiin, joissa en itse edes olettanut olevani. Tekemässä odottamattomia asioita odottamattomissa tilanteessa, ja vielä nauttivani siitä. Saati sitten että odottamattomasti löysinkin romantiikkapuolen tasapainon tilanteesta, jossa kaiken järjen mukaan minun täytyisi olla hermoromahduksen partaalla. Olen toki yrittänyt lietsoa paheksuttavasta tilanteestani itselleni painajaismaista morkkista edelleenkin, mutta ei toivoakaan. Mulla on vaan hyvä olla.

Niin hyvä, että ajatuksissanikin harrastan seksiä useamman kerran päivässä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti