torstai 18. huhtikuuta 2013

"Sä oot mun aurinko"

Julkisessa kulkuneuvossa matkattuani eräs herraseurue otti asiakseen ylenpalttisen liehittelyn.
Mitä kaikkea ehdinkään viidessä minuutissa olla? No, tässä listaa:

"Miten kaikki kauneus voi olla samassa paikassa?"
"Siis kattokaa nyt tota, sä oot mun aurinko"
"Kyllä mä tunnistan naisen jossa on potentiaalia" (niin mihin???)
"Oot sä illalla vapaa?"
"Missä mä oon ollu, kun en oo nähny sua?"
"Kato nyt noita silmiä!"

Listaa voisi jatkaa vieläkin pidemmälle, mutta aihealue pysyi valitettavan samana, ja naurunremakkani kuului epäilemättä peräpenkkiin asti. Täytyy myöntää, että yritystä etenkin eräällä noista herroista oli vähintäänkin koko adjektiivivarastonsa verran. Harmi vaan, ettei huomattava humalatila lisännyt vakuuttavuutta.

Satunnainen hömppä voi toisinaan piristää harmaitakin sadepäiviä. Kiitos siis mehevistä nauruista noille satunnaisille kulkijoille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti