keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Vakaata draamaa

Draamakuninkaan  kanssa olen pitänyt yhteyttä ihan ystäväpohjalta jonkin verran, vilpittömän vilpillisesti. Tarkoittaen sillä lähinnä menneisiin liittyvää muistelua sinä vilpillisenä asiana..

Tiedostan, että hän on aina minulle erityinen, eikä siitä miksikään muutu. Tosiasia siitä, että A on minulle kaikki kaikessa, ei myöskään muutu sen myötä mihinkään.

Kuitenkin tuossa muutama ilta sitten sain hämmentävän viestin häneltä. Aluksi ihan muita asioita, ja sitten viestin lopussa pienehkö maininta "ai niin, mun kaveri on ihastunu suhun". Vähän aikaa piti miettiä, että mitäköhän mä luin äsken? Hetken viestiselvittelyn jälkeen kävi ilmi, että olin ilmeisesti ollut jonkin kliseisen poikien illan kuuma puheenaihe. Kuvani nähtyään tuo "kaveri" oli sitten päästänyt suustaan jotain sellaista, jonka perusteella DK harkitsi puhelinnumeroni antoa tälle. Huomautin kyllä, että en ole kovinkaan saatavilla, ja minusta tuo paritus kuulosti hieman omituiselta idealta. Lopulta en saanut enää minkäänlaista vastausta häneltä, mutta jos sanoihinsa on uskomista, on minulla aina joku jolle soittaa silloin kun elämä tuntuu potkivan rautakärkimaiharilla takaraivoon niin että jytisee.

Hetken verran mielialana oli sellainen teinijännitys, ihastusviestejä ja pieniä mysteerejä! :D

Ilmeisesti numeroni ei mennyt jakoon, sillä ylimääräisiä viestejä en ole saanut, ja kai DK ei kuitenkaan tahdo jaella minua muille..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti