tiistai 10. heinäkuuta 2012

Ensitreffit

Vastoin kaikkia odotuksiani, olen menossa tänään treffeille. Tai en oikeastaan tiedä ovatko ne treffit, kun niin ei ole erikseen sovittu, mutta voisin kuvitella. Jokatapauksessa luvassa on kahvin äärellä livekohtaaminen ihmisen kanssa, jonka kanssa olen keskustellut tähän asti ainoastaan internetin välityksellä. Melko jännittävää kyllä! Odotan mielenkiinnolla, miten kanssakäyminen sujuu kasvotusten, tähän asti se on ollut melko sujuvaa ainakin. En oikein edes tiedä mitä odottaa, mutta tästä kuulette varmasti lisää vielä jatkossa! Kuvan olen sentään tyypistä nähnyt, kuten hänkin minusta, joten sen osalta ei järkytystä pitäisi tulla kummankaan puolesta tapahtumaan.

Ainiin. Se tapaaminen Deekolmen kanssa jäi toteuttamatta sittenkin. No, eihän viikonlopun aikana kyllä sittenkään sitä vettä erikoisemmin satanut, vaikka oli luvannut. Ei siis tarvittu piristystä sadepäivälle. Taitaapi olla, että ne sadepäivien ilot on nyt nähtyjä. Vaikka kaunis ajatus onkin siitä, että olisi jonkinlainen kaveri eduilla, ei minusta siihen touhuun ole kuitenkaan. Olen myös melko varma, ettei hänestä olisi minulle mihinkään muuhun. Tällä hetkellä minulla ei ole mitään kiinnostusta nähdä vaivaa hänen eteensä, katsotaan sitten jos hän ensin näkee vaivaa minun eteen, mitä tuskin tulee tapahtumaan. Haittaako se minua? Ei todellakaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti