lauantai 11. elokuuta 2012

Ei voi ymmärtää

Eilen aamulla sain hämmentyä taas uudemman kerran, kun Kultalusikka laittoi viestiä. Hän sanoi olevansa työpaikkani lähellä töissä itsekin, ilmeisesti vihjeeksi minulle jos haluaisin tulla moikkaamaan. Itse olin siihen mennessä kuitenkin ehtinyt jo töihin ja pääsisin sieltä vasta illalla pois, minkä ilmoitin hänellekin. Totesin, että täytyypä yrittää joskus nähdä vaikka pidemmin. Meinasin kysyä häntä käymään, mutta olin melko varma, ettei hän kuitenkaan tulisi, joten säästin itseni vaivalta.

Vain pari tuntia myöhemmin melkein säikähdin, kun hän asteli työpaikalleni. Näin hänet ennen kuin hän näki minut, hänen katseensa vielä etsiessä minua. Pieni virnistys kohosi hänen naamalleen kun katseemme kohtasivat lopulta. Puheenaiheina ei tällä kertaa ollut mitään kyseenalaista, ihan tavallista vaan. Hän ei kuitenkaan ehtinyt sen pidemmin viipyä, ennen kuin minunkin täytyi jo jatkaa omia töitäni.

Hämmentävää. Pariin kuukauteen ei ole kiinnostanut näkeminen, nyt jo kahdesti saman viikon aikana...? Tai ehkä tämä on vain sattumaa, että hän on liikkunut samoilla alueilla kuin minä, ja koko kesänä muuten ei... Tiedä häntä.

Ota tuosta nyt selvää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti