keskiviikko 29. elokuuta 2012

"No kukas toi nyt sit on?"

Muutamia päiviä sitten päädyin juttelemaan netissä aivan randomin ihmisen kanssa. Tai oikeastaan hän päätyi juttelemaan minulle, luultuaan minua joksikin kaverikseen. Hämmentävä tapa tutustua uuteen ihmiseen, sattumalta vain. Tietämättä toisesta mitään, ikää, sukupuolta tai ulkonäköä.

Näiden päivien jälkeen minulla on jonkinlainen kuva (kirjaimellisestikin) hänestä. Mies, minua pari vuotta vanhempi, Helsingistä. Parisuhdestatus ei ole tullut puheeksi, mutta minulla on vahva epäilys sinkkuudesta.

Jotain samaa, jotain niin erilaista. Hipin elämänarvot eroavat monessa kohtaa itsestäni, mutta vaikuttaa hän kivalta, mielenkiintoiselta. Sitä en tiedä, kasvaako tästä mitään suurempaa. En edes tiedä, tapaanko häntä ollenkaan, mutta ainakin hän juuri nyt vaikuttaa minusta kiinnostavalta. Jutut kulkevat ihan omia polkujaan, ei niitä tavallisia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti