sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Siirappitreffit

Nuorempana en ollut kovinkaan seurallinen, tai äänekäs joukosta. Olin hieman sivustaseuraaja ja omien kavereiden seurassa viihtyvä. En tutustunut helposti uusiin ihmisiin, mikä näkyy vielä myöhemmässäkin elämässä. Virallisten, oikeiden seurustelukumppaneiden määrä on jäänyt melko pieneen.

Lukion loputtua kuuluisalla örvellyspaatilla, jota myös abiristeilyksi kutsutaan, tapasin mitä suloisimman pojan, tai miehenalun, miten sen haluaa ilmaista. Olin itse aika ujo, ja hänkin vaikutti ujolta ja mukavalta.

Sen osan, mitä tapaamisesta muistan, en halua erikoisesti muistella. Sanotaan vaikka, että en ollut pirteimmilläni ja/tai parhaimmillani missään suhteessa. Kaikesta huolimatta hän ilmeisesti halusi tutustua paremmin kanssani, olimme vaihtaneet meseosotteita tai jotain, hahah. Ja tapasin minä hänet vielä pikaiseen aamulla ennen risteilyn päättymistäkin.

Loppujen lopuksit päädyimme pitämään yhteyttä päivittäin ja tutustuimme. Välimatkamme oli useita satoja kilometrejä, joten tapaaminen ei ihan tuosta vain onnistunut. Kun se reilun kuukauden päästä kuitenkin loppujenlopuksi tapahtui, onnistuin taas sähläämään. Myöhästyin reilusti, mutta silti hän odotti minua tapaamispaikalla ruusu kädessä. Olin sentään onnistunut ilmoittamaan myöhästymisestäni...

Päivä oli suloinen. Kävimme kahvilla, leffassa ja pyörimässä ympäriinsä. Kävelimme pitkin ja poikin kaupunkia, se kun ei ollut kummankaan asuinkaupunki, vaan sopivasti tapaamispaikaksi sovittu. Ne olivat varsinaiset siirappitreffit, joskin melko ujot sellaiset. Täytyypä sanoa, että olen todellakin muuttunut rajusti noista ajoista... Treffien loputtua halasimme sentään.

Se olikin ainut kerta kun tapasimme enää. Vaikka hän oli suloinen ja ihana, ei tilannetta helpottanut se tosiasia, että hän oli ehkäpä vieläkin ujompi kuin minä itse. Kuinka kaksi sellaista ihmistä saisi ikinä mitään aikaiseksi...?

Tapasin kesän aikana sen ainoan, jonka kanssa olen ikinä oikeasti seurustellut kunnolla, mutta se onkin toinen tarina. Se yhteydenpito vähän kuitenkin jäi. Loppujenlopuksi se lakkasi lopulta kokonaan, kun ilmoitin eräässäkin sosiaalisen median palvelussa seurustelevani. Harmi sinänsä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti