tiistai 2. lokakuuta 2012

Huomioh***a.

Oon tässä joutunut taas pohtimaan erään nimeltämainitsemattoman Kultalusikan käytöstä vähän turhankin tiuhaan.

Yks päivä viime viikolla se taas ilmaantui työpaikalleni. Itse asiassa se tekstas ensin ja varmisti, että oon siellä varmasti. Jotenkin jäi sen vierailun jälkeen sellanen olo, että se oli käynyt siellä jo edellisenä päivänä kun olin vapaalla... tiedä häntä. Muuten oli ihan miellyttävää jutella sen kanssa, ei ees tainnu tulla ehdotuksia seksiin... Ja oon myös huomannu, että nykysin luotan sen pysyvän elämässäni jossain määrin, tapahtui mitä vaan. Jotenkin tosi rentouttavaa kun sille voi kuittailla ihan rauhassa, eikä se ota sitä mitenkään itteensä.

Toinen hieman erikoisempi juttu häneen liittyen oli pari päivää myöhemmin. Sain tekstiviestin, jossa oli epämääräistä tekstiä, vailla mitään järkeä. Ihmettelin asiaa ja hän vain vastasi näpytelleensä puhelintaan. Aha. Ettei olis ollu pienimuotoista huomionkerjäystä kuitenkin...?

Ehkä se sittenkin haluaisi minut. Nyt vaan on pikkusen liian myöhästä, minua kun ei oo kiinnostanu enää piiiitkään aikaan siinä mielessä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti