perjantai 26. lokakuuta 2012

Päivä Hipin kanssa

Eilinen vapaapäivä venyi aika pitkäksi, ennenkuin lopulta pääsin kotiin. Suuntasin kaupungille jo ennen puoltapäivää ja kotona olin vasta reilusti yli puolenyön jälkeen. Vähän oli väsynyttä tänään, mutta kivaakin eilen. Oli sen arvoista siis kyllä.

Päiväni kulki siis aika pitkälti Hipin seurassa. Hän auttoi minua parissa jutussa ja sen jälkeen olin menossa kotiin. Sitten hän kuitenkin pyysi minua mukaansa kavereidensa kanssa peli-iltaan. Kävimme syömässä ja sen jälkeen porukalla viettämään iltaa. Oli aika mukavaa.

Tällä hetkellä oon siis aika turvallisin mielin hänen kaverinsa. Paino tuolle viimeiselle sanalle. Oli kyllä oikeesti tosi kivaa, mutta ei missään määrin romanttista. Vaikka meillä onkin paljon yhteistä, on ihan liikaa eroavaisuuksia. Kaikesta päätellen myös hän sen tietää, koska ei vaikuta enää siltä ettäkö hän nyt suuremmin olisi minusta kiinnostunut. Aika helpottavaa.

Kerrankin oon oikeesti kyllä tosi tyytyväinen siihen, että oon jonkun kanssa vaan kaveri eikä mitään sen enempää. Ja kenties ihan hyväkin kaveri :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti