perjantai 5. lokakuuta 2012

Jos mä vaan ottasin sut?

Pitkästä aikaa käytiin K:n kanssa baarireissulla.
Ei siinä sinänsä muuten olisi mitään kerrottavaa, tuttuja toki tuli nähtyä, mutta törmäsinpä tiskillä BJ:hin.

Puoli vuotta takaperin samaisessa baarissa kiinnitin huomiota juuri sellaiseen mieheen, joita katselen mielelläni, mutta joista ei sitten mitään muuta riemua olekaan. BJ vaikutti ujolta, ja sellaiseksi osoittautuikin tultuaan monen tunnin katselun jälkeen puhumaan. Minua tilanne lähinnä huvitti, mutta jotenkin myös säälitti.

Reppana, joka kiertelee samaisessa baarissa jokaisen yksin hetkenkin olevan naisen luona keskustelemassa, muttei saa itsestään mitään irti, ja on ihan onneton naisten kanssa. Iältään noin neljissä kymmenissä ehkäpä, ja ulkonäön perusteella ei pitäisi olla mitään ongelmaa saada seuraa.. Ehkä maine on siis kiirinyt? Kuitenkin hän vaikuttaa poistuvan yksin aina.

Tiskillä kuitenkin näin puoli vuotta myöhemmin katsottiin toisiamme heti. Joku BJ:ssä kiehtoo kaiken säälittävyydenkin jälkeen. Koko illan katselin, kun hän vilkuili minua, ja yritti pokailla ties mitä naisia.. Muttei uskaltanut kuitenkaan tulla puhumaan. Ilmeisesti minä tai K ollaan harvinaisen pelottavia.

Ilta meni äkkiä ohitse, enkä nähnyt kyseistä herraa enää sen jälkeen, kun hän surkeana oli nähnyt minun tanssivan illan viimeisiä erään tutun kanssa.

Nyt en vaan saa BJ:tä mielestäni, ja salainen ajatukseni olisikin vain käydä koputtamassa olkapäälle, suutelemassa pikaisesti ja kadota paikalta. Enempää tuskin hänestä haluaisin, paitsi sen oman mielenrauhani.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti